Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Нікітан Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Нікітан Н. О. Еволюція становлення та розвитку казначейства в Україні [Електронний ресурс] / Н. О. Нікітан // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 22. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_22_23
| 2. |
Нікітан Н. О. Законодавчі та методологічні основи класифікації видатків бюджету [Електронний ресурс] / Н. О. Нікітан // Агросвіт. - 2012. - № 18. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_18_14
| 3. |
Нікітан Н. О. Бюджетна система України та її невід’ємна ланка — державна казначейська служба України [Електронний ресурс] / Н. О. Нікітан // Економіка та держава. - 2012. - № 3. - С. 74-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_3_20
| 4. |
Нікітан Н. О. Удосконалення показників виконання Державних цільових програм для контролю видаткової частини бюджету [Електронний ресурс] / Н. О. Нікітан // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9. - С. 331-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_9_54 Мета роботи - дослідження системи контролю видаткової частини бюджету, виявлення її недоліків та розробка пропозицій щодо вдосконалення показників виконання Державних цільових програм. Проаналізовано існуючу систему моніторингу за виконанням державного бюджету по видатках і розроблено чіткі способи моніторингу виконання бюджетних програм на систематичній основі з формулюванням відповідної системи критеріїв для досягнення показників результативності. Розроблено авторські пропозиції з удосконалення класифікаційних ознак і сутнісних характеристик результативних показників бюджетних програм. Ефективність розподілено на ресурсну та цільову, виконавську і загальну. Такий підхід уможливлює повну оцінку процесу та результатів виконання бюджетної програми за науково обгрунтованими критеріями, комплексну оцінку ходу та результатів виконання бюджетної програми установами, що належать до мережі головного розпорядника бюджетних коштів, та є дієвим механізмом запровадження внутрішньої оцінки виконання програм і самооцінки, встановлення динаміки успішності її виконання протягом бюджетного року та за низку років. Для визначення результатів діяльності виконавців програми та ступеня досягнення ними мети програми та завдань її виконання запропоновано застосування диференційованого бального рейтингу, що дозволить провадити оцінку виконання бюджетних програм як конкретними її виконавцями, так і в цілому по програмі.
| 5. |
Нікітан Н. О. Оцінка стану виконання державного бюджету за видатками [Електронний ресурс] / Н. О. Нікітан // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11. - С. 227-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_11_40 Проаналізовано існуючий стан виконання державного бюджету за видатками та розроблено пропозиції щодо вдосконалення оцінки стану і динаміки виконання видаткової частини державного бюджету. Запропоновано уточнити систему показників та індикаторів, що характеризують обсяг та динаміку видатків бюджету в контексті розвитку економіки. Враховуючи цінові тенденції, запропоновано здійснювати моніторинг цін з метою посилення контролю за витрачанням бюджетних коштів для недопущення зловживань у процесі закупівлі товарів і послуг за бюджетні кошти. Посиленому контролю з боку органів Казначейства підлягає правильність зарахування коштів до відповідних фондів установ та їх використання відповідно до напрямів використання коштів за кожним джерелом покриття видатків.
| 6. |
Нікітан Н. О. Модернізація механізму казначейського контролю за видатками в органах Державної казначейської служби України за допомогою інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Н. О. Нікітан // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_14 Розвиток і впровадження інформаційних технологій у межах проекту СУДФ (Системи управління державними фінансами) створить прозорі та ефективні механізми виконання бюджетів завдяки забезпеченню відкритості бюджетного процесу, підвищенню підзвітності державного сектора та поліпшенню управління грошовими ресурсами. Виокремлено шляхи досягнення таких результатів і виділено організаційну вигоду для підвищення загальної ефективності управління бюджетним процесом від впровадження інформаційних технологій в Державній казначейській службі. Надано оцінку результатів впровадження проекту СУДФ у частині відповідальності Державної казначейської служби України, модернізації механізму казначейського контролю за видатками. Визначено та враховано коло питань, які впливатимуть на обсяг ресурсів: фінансових, матеріально-технічних, трудових та інших.
|
|
|